Jangan Takut Nak Daftar Jadi Sisfel Warriors

17:05 Anna Rezqi 0 Comments


Jangan takut!

1. Jangan takut terabai rumahtangga sebab #projectsisfel mempunyai SisFel Smart System yang membantu surirumah berniaga dari rumah tanpa perlu ke Pejabat Pos .

2. Jangan takut tiada masa dan tidak tahu cara menguruskan parcel customer kerana HQ yg akan uruskan semua, anda hanya perlu submit order menggunakan sistem.

3. Jangan takut risiko stok berlambak dirumah tak terjual kerana semua produk SisFel inshaAllah senanh jual dan lagi best, anda tak perlu pegang stok.

4. Jangan takut tak pandai berniaga, kelas bulanan setiap bulan dan kelas online seminggu sekali. Kalau join under ejen2 sedia ada anda akan dapat guide yang lagi banyak.

5. Jangan takut tak dpt simpan keuntungan, kerana dengan #projectsisfel anda akan dapat 1 untung runcit, 1 bonus bulanan dan 1 reward emas.

6. Jangan takut HQ hilang dari radar kerana HQ kami iaitu Raffelinna sudah 8 tahun bertapak.

7. Jangan takut sistem tidak patuh syariah kerana kami mempunyai Penasihat Syariah Dr Sheikh Khaleel (Ulama Besar dari Iraq)

8. Jangan takut rugi kerana kami ada tawarkan Money Back Guarantee utk modal pendaftaran anda.

9. Jangan takut modal tinggi, kerana sebelum masuk 2019 dgn pelan yang lebih besar kami tawarkan potongan 50% utk pendaftaran ejen iaitu hanya RM250 sahaja.

10. Jangan takut dilambung ombak, kerana komuniti SisFel semakin besar dan menyokong satu sama lain ibarat isi dan kuku.

Jadi kenapa takut?
Jom sertai kami,
Komuniti surirumah menjana pendapatan!

SisFel - The Brand Of Success

#sisfel #sisfelwarriors #sisfeltitanium #sisfelsmartsystem #setjamu #KRASNA